تبلیغات
مدل لباس ،طراحی ناخن،سرگرمی،رمان ،وهرانچه که بخواهید - غذایی فوق العاده رژیمی برای کسانی که می خواهند لاغر شوند
 
مدل لباس ،طراحی ناخن،سرگرمی،رمان ،وهرانچه که بخواهید
غذایی برای لاغر شدن,طرز تهیه غذاهای رژیمی

همراه این غذا بهتر است کمی نان سبوس دار یا نان جو استفاده شود. این غذا باعث پایین آوردن کلسترول، قند خون برای افراد دیابتی و برای افرادی که اوره آنها بالا است بسیار مفید است. اگر با نان جو استفاده شود دارای 22 تا 24 گرم فیبر است.

مواد لازم :

 بروکلی 1 ساقه بزرگ
 هویج 3 عدد کوچک یا 2 عدد بزرگ
 مغز کرفس یک شاخه
 سیر یک حبه
 پیاز2 عدد کوچک یا 1عدد بزرگ
زنجبیل تازه2 برش
قارچ250 گرم
آب پرتقال طبیعی و تازه1 لیوان
کدوی بزرگ4 عدد
نمک و فلفل و ادویهبه میزان لازم
سیبیک عدد
هویجچند عدد برای تزئین


طرز تهیه :
پیاز، زنجبیل رنده شده، ادویه و سیر را به همراه سبزیجات خرد شده تفت می دهیم.
داخل کدوها را خالی می کنیم سبزیجات تفت داده شده را داخل کدوها می ریزیم.
کدوها را در قابلمه می چینیم و با آب پرتغال آنها را به مدت نیم ساعت یا کمتر می پزیم.
همراه این غذا بهتر است کمی نان سبوس دار یا نان جو استفاده شود. این غذا باعث پایین آوردن کلسترول، قند خون برای افراد دیابتی و برای افرادی که اوره آنها بالا است بسیار مفید است. اگر بانان جو استفاده شود دارای 22 تا 24 گرم فیبر است.

اطلاعات غذایی :

 کالری 556 کیلوکالری
 کربوهیدرات 46 گرم
 فیبر 12 گرم
 چربی 21 گرم
 پروتئین 46 گرم
قند14 گرم





نوع مطلب : غذای رژیمی، 
برچسب ها : غذای رژمی:غذای رژیمی خوشمزه: غذای اشتحا اور:غذای ایرانیریا، غذای سبزیجات، غذای گوشتی رژیمی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :