تبلیغات
مدل لباس ،طراحی ناخن،سرگرمی،رمان ،وهرانچه که بخواهید - طرز تهیه پیتزایی رژیمی و کم کالری
 
مدل لباس ،طراحی ناخن،سرگرمی،رمان ،وهرانچه که بخواهید
طرز تهیه پیتزایی رژیمی , مواد لازم برای پیتزایی رژیمی

اگر دوست دارید پیتزا بخورید ولی از کالری آن وحشت دارید این پیتزای رژیمی را حتما امتحان کنید.

مواد لازم برای 4 نفر :

 روغن زیتون 4 تا 5 قاشق
 پیاز قرمز 500 گرم خلال شده
 سیر 2 حبه له شده
 سبزیجات معطر مخلوط مثل ریحان، آویشن و جعفری 2 قاشق غذاخوری
 خمیر هزار لا 225 گرم
سس گوجه1 قاشق غذاخوری
جعفریبرای تزئین


طرز تهیه :


مرحله 1
 در یک ماهیتابه 2 قاشق از روغن را ریخته، پیازها و سیر را افزوده و برای 15 تا 20 دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شده ولی قهوه ای نشوند، سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را اضافه کنید.

مرحله 2
 فر را روی حرارت 220 درجه سانتیگراد یا 425 درجه فارنهایت روشن کنید. خمیر پیتزا را به 4 قسمت مساوی تقسیم و به دایره های 15 سانتیمتری برش بزنید، لبه های خمیر پیتزا را با چنگال یا دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی گذاشته، برای 10 دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شوند.

مرحله 3
 یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بمالید، سپس مخلوط پیاز را روی آنها ریخته، کمی فلفل و روغن بپاشید و برای 15 دقیقه در فر گذاشته تا خمیر پیتزا پخته و قهوه ای شود. روی آنرا با جعفری تزئین و داغ سرو کنید.





نوع مطلب : غذای رژیمی، 
برچسب ها : طرز تهیه پیتزا، طرز تهیه پیتزا رژیمی، طرزتهیه پیتزای مخلوط،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 23 شهریور 1396 10:44 ق.ظ
Hi to every one, the contents existing at this website are genuinely awesome for people experience, well, keep
up the good work fellows.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :